+ 5
Inlägg: 2078443
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
{5647}: För mig ringer alla klockor gällande Gagnon och när det gäller Aagard så är jag väldigt tveksam Aagard också som aldrig visat någonting på hyffasa nivå men hä kan det bli bra också förstås men två chansningar.
Aagaard ser mer spelskicklig ut än Olofsson, så med Ohlsson som en uppgraderad Rosdahl och en Hedberg vi inte hade ifjol så borde andra vara klart bättre. Det var väl först när Kangasniemi kom som vi fick en komplett andrakedja...
I tredje handlar det mycket om att LP och Jellvert utvecklats ett år till. Exempelvis har LP äntligen gått upp de kilon han varit i behov av länge. Vi bänkade ofta tredje då den inte riktigt höll, men med Olhaver med där så har vi en på papperet klart bättre tredjekedja.
Jo, jag tycker att det är en klart bättre andra- och tredjekedja helt utan tvekan.