{5647}: Vad snackar du om din x? Grundström har anknytning men Steen inte? Exakt det jag sa. 17+20 ifjol i SHL är väldigt brunkigt..
Inlägg: 2079254
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Jag läste fel. Kunde inte tänka mig att du skrev det samtidigt som du inte förstår kritiken av att ta in spelare utan anknytning. Kunde inte tänka mig att någon var så enögd att denne bara kritiserar andra för det man själv gjorde.
Att man är brunkare har ingenting med poängproduktion att göra såklart. Renberg var en brunkare, men gjorde ändå många poäng. Det trodde jag inte att man behövde förklara. Ja, inte på ett modoforum i alla fall..
Trevligt att du måste kalla mig pajas. Känns det jobbigt att alltid förlora diskussioner eller varför så elak?
Att man är brunkare har ingenting med poängproduktion att göra såklart. Renberg var en brunkare, men gjorde ändå många poäng. Det trodde jag inte att man behövde förklara. Ja, inte på ett modoforum i alla fall..
Trevligt att du måste kalla mig pajas. Känns det jobbigt att alltid förlora diskussioner eller varför så elak?
+ 4