+ 6
Inlägg: 2079341
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Jag håller inte med där. Corrado tycker jag har mer att bevisa just för att han är ett oprövat kort. Alla vet att Dahlen gör bra ifrån sig i HA.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: skrevs nog innan Grundström o Steen var aktuella tippar jag
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Jag kan köpa ordningen Dahlen och Corrado, men visst skulle de skrivit någonting om att de uteslutit de som bara spelar en kortare tid. Nu skriver de SCA-cupen, vilket gör att det blir galet.
+ 1
Dahlén etta? Är han en större stjärna än Grundström och Steen? Tycker nog de två sistnämnda har visat upp mer på en högre nivå än Dahlén gjort. Skulle nog ranka Corrado som en större stjärna också.