+ 1
Inlägg: 2079486
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Man kan tigga på lite olika sätt. Jag tycker att utspel som Brynäs, Leksands och Lövens är på gränsen gällande tiggeri, men jag förstår att det är svårt att få ihop slantarna i den här pandemin.
+ 2
Värt att nämna är att den som skrev krönikan är SAIK:are. Kanske förklarar varför han tycker som han gör om just Löven.