Inlägg: 2079935
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tarasov: Jag har i princip inte sett nånting av försäsongen förutom litegrann av förra matchen.
Är det dåliga avslut eller är det kreativiteten som saknas som gör att man inte skapar tillräckligt heta chanser?
Är det dåliga avslut eller är det kreativiteten som saknas som gör att man inte skapar tillräckligt heta chanser?
Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tarasov: Fel läge att byta användarnamn inser jag nu, haha! Men George vinner alltid i femte övertidsperiod när det gäller :-)
+ 3
Av det matcher jag sett har jag också upplevt oss som lite trubbiga framåt. I övrigt tycker jag det varit bra.