+ 2
Inlägg: 2080416
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Jo, om man har exakt samma spelsystem så är det mycket sämre backar som inte klarar av det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Bara en av backarna från ifjol kvar. Är ju främst backarna som spelar fast sig.
Märkligt att man trots exakt samma spelsystem och till stora delar samma spelare inte ens kommer ur zon.
Dom ser fan mer kladdig ut än oss förra året.