+ 1
Inlägg: 2081424
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Får för mig att Olhaver skulle passa bra med Svenningsson skjuta och kriga kring mål, men låt oss säga Jellvert.
Får för mig att Olhaver skulle passa bra med Svenningsson skjuta och kriga kring mål, men låt oss säga Jellvert.
Själv är jag tveksam till om Svenningsson är rätt med Hepo. Tycker att han kanske saknar lite split vision och spelsinne för att helt greppa vad Hepo ska göra. Förvisso kunde Häggström (och Ville själv) bli en målskytt bredvid Foppa, men det brukar ofta heta att lika barn leka bäst.
Dock har Svenningsson farten, skottet och fysiken för att verkligen göra nytta där om han får passningarna där han vill ha dem. Han är heller verkligen inte rädd för att skjuta, vilket är positivt.