Bamse: ..eller så kör Modo flera utomhusmatcher? Finns det någon utomhusarena som tar några tusen i Ö-vik?
Inlägg: 2081632
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava: Det hjälper nog föga, Speedwayen kör utomhus. Där är det helt publikförbud enligt ett stort speedwayfan som jag känner och brukar aldrig missa en match!