+ 2
Inlägg: 2081704
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: smaken är ju olika, som tur är. Finns serier som är dåliga,bra,bättre åsså denna då, som toppar allt
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Där tycker vi olika. Professor Drövel var nästan i samma klass som prat i kvadrat
+ 2
Själv försökte jag se om Uppdrag Singapore som sändes efrer Razzel, men ärligt talat hade Bruce Boxleitners serie inte åldrats väl..