goleafs: När han spelar hockey är han djävligt bra, men... när det går emot så blir det inte snyggt.
Inlägg: 2082018
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Håller även med dig gällande Poulin. Tycker han såg fin ut mot Luleå och Saik men sedan har det sett betydligt osäkrare ut.
Hoppas han steppar upp i skarpt läge.
Hoppas han steppar upp i skarpt läge.