+ 2
Inlägg: 2082530
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: äckligt om de stänger ligan ett år till. Dom som är dopade med 45 miljoner i tvpengar. Och roffar åt sig allt, verkligen allt. De får fan skylla sig själva och ta eget ansvar när de är så pengadopade. Trodde wikegård var lite vettig och våga ifrågasätta men där sjönk han för mig. En slav åt shl till. Stänger de ligan i år igen dödar de hockeyn än mer. Nog att de bara låter ett lag gå upp..
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: SHL-lagen kommer inte att vika sig en tum i detta läget vad gäller att späda ut deras inkomster och utöka SHL med divisioner och fler lag. SHL-laget som åker ur lär gå i konkurs, så du har helt rätt, man börjar se skyttegravar grävas i media redan nu. Jag känner mycket för norrlandshockeyn, så man är ju megapartisk och vill se en norrdivision med Luleå-Skellefteå-Björklöven-MoDo-Timrå-Brynäs.
+ 6
Det är en djup spricka i svensk hockey som kommer påverka oss i många år framöver. Inte en chans att SIF agerar annorlunda denna säsong. Det är ju så man vill kräkas.