+ 6
Inlägg: 2083161
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Jo, men både Lundin och Hartmann har varit en vända i SHL och misslyckats, dessutom inte speciellt unga.
Men klart är att Nubben är en jävligt skicklig sportchef, det har han bevisat under många år.
Men klart är att Nubben är en jävligt skicklig sportchef, det har han bevisat under många år.
Är dock väldigt imponerad över Nubben och Timrå, som lyckades behålla Lundin, Dahlén, Lööke och Hartmann. Spelare som ish leverade på samma nivå som era stjärnor. I det avseendet har Nubben gjort en bättre silly season än både Kenttä och Glader.