+ 3
Inlägg: 2083259
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: klokt förslag dock skulle det ha genomförts i våras innan alla började dra på sig extra kostnader
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs:
Man kan bli lite trött..... ger bränsle åt SHL som jag tror kommer stänga serie en gång till.
Man kan bli lite trött..... ger bränsle åt SHL som jag tror kommer stänga serie en gång till.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Ingen nedflyttning, men uppflyttning är OK., tycker Västervik och de andra klubbarna som riskerar negativt kval på förhand. Låt oss spela om det, kanske publiken får strömma till framåt jul, vem vet?
Vågar dock betta en femma på att Löven, Modo och Timrå inte står bakom förslaget.