Rytter: Det är väl 50 pers på matcherna i alla fall
Inlägg: 2083295
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Ja på brynäs hemmamatcher kanske ni kallar det publik, jag kallar det att spela utan publik.
Ja på brynäs hemmamatcher kanske ni kallar det publik, jag kallar det att spela utan publik.
+ 2