Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Citat från Foppa

" Supergrattis Victor! Fantastiskt roligt att du tar hem ytterligare några till bucklor till Ö-vik. Det är tur att stan växer så allt får plats, haha."