Inlägg: 2084360
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Vilken match har du sett? Rahimi kanske bäst på plan idag. Fast du lär ju aldrig erkänna en sådan sak då du dömt ut honom redan.
+ 3
Timrå det något bättre laget sett över hela matchen, men har svårt att skapa bra chanser och när de får dem skjuter de mitt i magplattan.
Rahimi bra defensivt, men ingen spelare jag vill ha då han har svårt med tempot. Får han täcka skott i boxplay är han lysande.