+ 1
Inlägg: 2087334
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Verkligen! Larsen, Cooper och Cannata har alla börjat väldigt bra. Även Hardy har inlett bra i Växjö och spelar i första backpar med Joel Persson.
Tambellini tror jag har potential att göra över 45p även i SHL, sjukt bra spelare. Synd att han blev skadad nyligen.
Tambellini tror jag har potential att göra över 45p även i SHL, sjukt bra spelare. Synd att han blev skadad nyligen.
+ 2
Det är väl bara Jonathan Johnsson som inte kommer att lyckas fullt ut, men nu när jag kikar på Skellefteås poängfördelning blir jag häpen. Hittills är deras fördelning mycket värre än vår ifjol och i paritet med Leksands... Undrar när/om Jocke Lindström vaknar.