Inlägg: 2087924
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
Gavelo:
"Modos bästa formation är våran 2:a, den har man låtit vara intakt"
Nej det stämmer inte. Den är inte intakt. Enda som spelat med varandra tidigare är fjärdekedjan.
Svenningsson har ju bytt med Ohlsson och gått ner till andrakedjan, detta är deras första match tillsammans.
"Modos bästa formation är våran 2:a, den har man låtit vara intakt"
Nej det stämmer inte. Den är inte intakt. Enda som spelat med varandra tidigare är fjärdekedjan.
Svenningsson har ju bytt med Ohlsson och gått ner till andrakedjan, detta är deras första match tillsammans.
+ 1
Sen är många inne på att Kristianstad är ett bottenlag, absolut men även ett lag som normalt är riktigt starka hemma.
Men ja Modo har problem med det mesta i sitt eget spel med pucken