+ 3
Inlägg: 2088323
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
Markus1212: Problemet, du svarade väl själv på det i din analys?
Själv har jag sedan länge ansett att man måste ha en tränare som kan kommunicera smärtfritt med sina spelare, nu har vi en som inte ens kan engelska, det är allt annat än bra!
Själv har jag sedan länge ansett att man måste ha en tränare som kan kommunicera smärtfritt med sina spelare, nu har vi en som inte ens kan engelska, det är allt annat än bra!
+ 3
Forwards är problemet!
Aagaard totalt värdelös, Ölhäver totalt värdelös, Gagnon totalt värdelös, Heponiemi verkar mest vara rädd att skada sig så han inte kan åka på campen, Svenningsson värdelös, Sebastian aolsson finns de väl lite hopp för.
I övrigt är det för blekt!
Vad i helvete är problemet!