+ 2
Inlägg: 2088759
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Just LP ser jag gärna som en del av laget med rätt omgivning. Snart kommer spelare bli skadade vara borta vilket betyder att både Hägga och LP kommer behövas. Men vi är i ett läge att jag inte vill ta några risker.
Just LP ser jag gärna som en del av laget med rätt omgivning. Snart kommer spelare bli skadade vara borta vilket betyder att både Hägga och LP kommer behövas. Men vi är i ett läge att jag inte vill ta några risker.
Nä men LP har en del att justera när det gäller spelet över hela banan tycker då jag.
Framförallt rycker jag att när det klaffar, då klaffar det. Och när det inte riktigt stämmer blir det tyvärr lite för mkt pucktapp etc.
Tror det är hemligheten bakom bristen på istid. Inkonsekvens.
Med det sagt har alla andra offensiva spelare varit helt bedrövliga i 3 matcher så att spela LP 25min/match hade knappast gjort något sämre.