Bad_Brett: Tror att man vill få till mer avslut och komma in mot mål. Hellre några skott för mycket från dåliga lägen än inga skott alls utan bara åka omkring längs sargerna.
Inlägg: 2090074
Svarskommentarer
Sv: Modo - Karlskoga 2020-10-18
{5647}: Modo blir väldigt små i egen zon, man ser nästan ut att spela BP och Bik får ju skottlägen från blå hela tiden.
Sv: Modo - Karlskoga 2020-10-18
{5647}: Ja det är tydligt att det är direktiven, men ofta blir det snarast en passning för mycket så att läget försvinner. Jag skulle gärna se att vi tog avslut ännu snabbare.
+ 1