+ 1
Inlägg: 2090930
Svarskommentarer
Sv: Almtuna - Modo 2020-10-20
Monno:
Ja jag skyller inte vårt resultat på den nya nivån. Vi är inte bättre än såhär just nu och får de resultat vi förtjänar.
Men stör mig på alla matcher jag sett (inte bara modos), man har ofrast inte en aning vem som åker ochbför vad, sedan klarar inte domarna att hålla samma nivå i matcher och mellan matcherna.
Ja jag skyller inte vårt resultat på den nya nivån. Vi är inte bättre än såhär just nu och får de resultat vi förtjänar.
Men stör mig på alla matcher jag sett (inte bara modos), man har ofrast inte en aning vem som åker ochbför vad, sedan klarar inte domarna att hålla samma nivå i matcher och mellan matcherna.
Inte för att domarna är emot oss utan för att vi spelat dåligt vilket gjort att småsaker vi gör för att spelet inte stämmer åker vi ut för.
För spelar ingen roll åt vilket håll utvisningarna är, det är nog 50% av gångerna man inte har en aning om vad som var utvisning i situationen.
Hoppas vi kan trumma på i 3e nu. En vändning vore bra för moralen.