Hassan: Ja, bra för svensk hockey att SHL inte utökade högsta serien med två lag, när dom hade chansen
Inlägg: 2091160
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Varför inte 26 lag? Alla möter alla två ggr alltså 50 matcher, sedan 16 delsfinaler och framåt bäst av fem?
Bryt allt för Corona nu och flytta upp de tolv bästa i HA.
Bryt allt för Corona nu och flytta upp de tolv bästa i HA.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: De har Alltid chansen att utöka. Men att skrika sig hes ensam hjälper sällan