+ 2
Inlägg: 2091242
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: När du nämner Anders Eriksen så funderar jag på om det har varit någon schism mellan Modo och KB65?
Fattar inte att ingen av de duktiga grabbar som fostrats i KB65 har hamnat i Modo. Vet du eller är det någon annan här på HS som vet? Eller är det lagt tabu på frågan?
Fattar inte att ingen av de duktiga grabbar som fostrats i KB65 har hamnat i Modo. Vet du eller är det någon annan här på HS som vet? Eller är det lagt tabu på frågan?
+ 1
Är det nu man kan slänga fram Anders Eriksén igen...