+ 2
Inlägg: 2092136
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wennerholm tycker till i debatten om att stänga SHL pga Covid. Jämför med hur fotbollen haft allt igång och öppet uppåt och neråt som vanligt och tycker hockeyn ska förhålla sig likadant.
Håller verkligen med honom i allt.
Ni får passa på och läsa innan den hamnar bakom betalväg
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mBBL24/wennerholm-stang-inte-ner-sasongen-shl
Håller verkligen med honom i allt.
Ni får passa på och läsa innan den hamnar bakom betalväg
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mBBL24/wennerholm-stang-inte-ner-sasongen-shl
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Och Viklund tvingas till operation, borta minst sex veckor... perfekt...
Kul med hans inkonsekvens dock, i våras var det absolut uteslutet att några underifrån gjort sig förtjänt att kämpa om en plats i shl och utöka ligan tillfälligt...
Journalisterna på de stora tidningarna sitter helt i knä på shl, någon så kallad ”opartiskhet” var det längesen jag trodde på i hockeyjournalistiken tyvärr.