Sv: Silly season - 2020
{5647}: Tror man vek sig för trycket efter matchen mot Almtuna.
Hade hellre sett nån som stannar hela säsongen, och såklart en Modoprodukt.
Jaja, blir spännande att se debuten på Fredag