+ 4
Inlägg: 2093223
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Han verkar lite smågrisig. Magkänslan säger mig att han kommer bli en sådan där spelare som motståndarna hatar. Du vet, som smyger in någon sen tackling när domaren inte ser, för att sedan vispa in ett par i powerplay.
Tycker väl inte att skottet _ser_ så imponerande ut, men det är ju oftast mest effektivt att skjuta som Tambellini eller Gunderson.
Har en känsla av att det här kommer bli bra. Tror han och Heponiemi kommer passa fint ihop.
Tycker väl inte att skottet _ser_ så imponerande ut, men det är ju oftast mest effektivt att skjuta som Tambellini eller Gunderson.
Har en känsla av att det här kommer bli bra. Tror han och Heponiemi kommer passa fint ihop.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ullmark signat 1 år med Buffalo för 2.6M.
Därmed dubblerar han i princip sin lön, från 1.35M.
Därmed dubblerar han i princip sin lön, från 1.35M.
+ 2
Kollat lite klipp och han ser intressant ut, bra storlek och bra skott. Verkar dessutom kunna lägga fina pass och ser teknisk ut.
Kan säkert bidra till offensiven, men alltid en oro hur han anpassar sig till ny liga och och nytt land.
Corrado kommer mer och mer och det är en riktigt bra back för denna nivå, tror han kommer växa ut till seriens bästa försvarare i slutet av året.