+ 1
Inlägg: 2093248
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag hoppas givetvis att du har och får rätt, men han ska få ut någonting i den här miljön också, Sverige, laget, o.s.v.
Upp-sidan låter onekligen bra, men det finns inga garantier. Jag hade väldigt högt ställda förväntningar och förhoppningar på Heppo och Hedberg, än så länge har deras prestationer inte mött dom. Säg då att denne lirare behöver tid att komma igång - och så gör han det lagom till att han ska dra. Njaa, jag är försiktigt positiv men har mina reservationer. Resultaten får tala.
Upp-sidan låter onekligen bra, men det finns inga garantier. Jag hade väldigt högt ställda förväntningar och förhoppningar på Heppo och Hedberg, än så länge har deras prestationer inte mött dom. Säg då att denne lirare behöver tid att komma igång - och så gör han det lagom till att han ska dra. Njaa, jag är försiktigt positiv men har mina reservationer. Resultaten får tala.
+ 3
Snackas mycket om hans skott, men känslan är att detta är en väldigt komplett spelare. Det sämsta med den här värvningen är att jag tror att vi kommer känna oss helt vingklippta när han sticker.