Inlägg: 2093259
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Jo, men det kan ju ha varit för att man vill sätta press på klubben. Skiljedomstol är lite lotteri och det är mycket skönare för alla om man kan ta det innan det behöver gå så långt.
+ 1
Har han verkligen skrivit nytt?
Är beredd att gå till skiljedomstol igen för att få det han vill ha, enligt allehanda.