Fattar inte att dom lägger ner sån energi på oss i Timrå boken, hur fn orkar dom?
Inlägg: 2093274
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Det bästa är att bojkotta den. Diskussionen om Nubben o Glader o lån går snart in på tredje veckan, haha
+ 3