mrpm: Jo, kan ha berott på att Wallinder inte var med. Jag tycker att Corrado och Lindgren absolut ska stå på blå i var sitt PP. Jag har gärna en back där med lite mer kompetens vid kontringar, förutsatt att backen i fråga kan skjuta direktskott. Det kan båda två.