Inlägg: 2093286
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan:
När Svenningsson väl får puck i anfallszon så tycker jag han är bra på skydda den och se till att vi behåller den där. Tror det är en spelare som ser mkt sämre ut pga vårt dåliga puckinnehav i anfallszon än vad som egentligen är fallet.
När Svenningsson väl får puck i anfallszon så tycker jag han är bra på skydda den och se till att vi behåller den där. Tror det är en spelare som ser mkt sämre ut pga vårt dåliga puckinnehav i anfallszon än vad som egentligen är fallet.
+ 2
Det blir mycket en fråga om synergieffekt, att ta ut och fram det bästa ur varandra. Framgång föder framgång också i fråga om självförtroende och så vidare.
Jag tror inte vi skulle lida av denne Martin, tvärtom. På pappret och på video ser det bra ut.. men för min mentala hälsas skull låter jag mina förväntningar vara fortsatt låga.