Inlägg: 2093292
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Vet inte. Åhström kan mycket väl vara en av få som begriper Heponiemi. Jag tycker att vi har rätt få spelare med väldigt bra spelsinne (fast, har man riktigt bra spelsinne och även andra kvaliteter spelar man sällan i allsvenskan) och att Aagaard och Åhström sticker ut där. Nej, Åhström är inte lysande och inget större poängmakare på seniornivå än, men jag tycker att han har bra spelsinne och absolut kan bli riktigt bra på den här nivån.
+ 3
Gissar att Hedberg tar Åhs plats och att Åhs får slåss med Olhaver om spel med Aagaard och Svenningsson.