Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag brukar vara tveksam men har faktiskt skrapat ihop 4p, han och Linus är perfekta som 13/14 fw. Det blir ändå rätt mkt speltid även om det blir en del hoppande.