Sv: Silly season - 2020
Laken: vi byggde långsiktigt, men efter förra säsongen var vi tvugna att släcka bränder. Hur fan ska man kunna vara långsiktig när så många år av slit åker rakt ner i avfallskvarnen? Lyfta upp hela j20?