Inlägg: 2095121
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Förtjust vet jag inte, men vi har ju redan brunkare i Hedberg, Sylwander och Ohlsson, så det är ju inte som att vi har ett överskott på producerande spelare. Vidare skickar det konstiga signaler och man bänkar de som faktiskt producerar.
Det är lätt att glömma att Heponiemi ligger delad tre i interna poängligan och att LP ändå producerar bra med tanke på den begränsad istid han får.
Vissa kommer undan lite väl enkelt. Gagnon har 3 p såhär långt. Corrado 1 p. Nu gör de ju mycket annat bra, men tycker man borde kunna kräva bättre produktion från dessa innan man börjar såga Åhström och LP.
Det är lätt att glömma att Heponiemi ligger delad tre i interna poängligan och att LP ändå producerar bra med tanke på den begränsad istid han får.
Vissa kommer undan lite väl enkelt. Gagnon har 3 p såhär långt. Corrado 1 p. Nu gör de ju mycket annat bra, men tycker man borde kunna kräva bättre produktion från dessa innan man börjar såga Åhström och LP.
+ 1
Bra ytterligare en som är förtjust i både Hepo och LP!