Foppatofflan: Jag tyckte att Mikkelson säg väldigt bra ut första matcherna undrr försäsongen. Då hade han bra fart under skridskorna. Förutom något undantag hittills har han sett lite seg och långsam ut.
Inlägg: 2097386
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: håller med...såg bra ut första två försäsongsmatcherna...typ.