+ 3
Inlägg: 2097989
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L: Helt korrekt. In med en tung spelskicklig center nu. Niederbach är dock väldigt välkommen. Han måste väl snart fatta vilken klubb i världen som är bäst. Kanske kommer med skäggväxten. Tokduktiga Ö-vikspojkar ska lira i MoDo.
+ 1
Vi behöver en riktig försteman, ingen junis!!