Gusse: Gränsfall hög klubba.. svårt att se riktigt
Inlägg: 2098428
Svarskommentarer
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
JoseGonzales:
Tycker inte den känns hög. Tar man bort den måstw man ha tillgång till bättre bilder än vad vi får se.
Tycker inte den känns hög. Tar man bort den måstw man ha tillgång till bättre bilder än vad vi får se.
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
JoseGonzales: dom som skriker på läktarn är guld, kan dom utvisa publiken nu också med nya reglementet?