+ 10
Inlägg: 2098510
Svarskommentarer
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
{6870}:
Jag skulle kunna se en poäng med det, men vill minnas att det lät annorlunda i våras....
Jag skulle kunna se en poäng med det, men vill minnas att det lät annorlunda i våras....
+ 2
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
{6870}: Ah, låt dom tjafsa. Avbryts serien nu o SHL ska utökas så blir det de 2 lagen som var bäst senast färdigspelade säsong. MoDo o Löven är givna
Citat från en av timjåååiterna
"ja 1 och 2 flyttas upp till shl som således utökas med två lag. Som jag ser det så är vi bäst och skulle slå ut löven i en final utan problem men flytta upp även löven för att slippa grin."
Mm det känns troligt att lag 1 och 2 flyttas upp efter inte ens 20 omgångar när det inte skedde efter att serien var slutspelad förra säsongen. Den sista idioten är inte född än!