Inlägg: 2098546
Svarskommentarer
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
{5647}: Att spela Karla i första var helt fel menar du? Är det fel att han får tillbaka självförtroende? Forwards coachades riktigt bra idag, tycker jag. Mycket speltid på förstakedjan. sen finns det tydligen en övertro på Jellvert,Olhaver o allt vad dom heter
+ 1
Som sagt. Vi har tre oerhört spelskickliga killar. Vi måste våga sära dem för att få ut oerhört mycket mer ut laget. Vi offrar sex spelare för att tre ska fungera bättre. Slöseri med kompetens.
Så forwards coachas verkligen inte bra, men backarna som Styf sköter ser ok ut.