Inlägg: 2098621
Svarskommentarer
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Robin Ztorken L: Som jag skrev. Man kan inte heller helt jämföra matcher. Jag slår vad om att vi varit mer taggade och spelat mer fokuserat mot Löven. Man får väga in att det kan ha varit lite omedveten underskattning. (Även om man kanske inte borde underskatta ett lag om man ligger näst sist).
+ 1
Vi spelade verkligen inte övertygande och har bara en fungerande formation och ett "stabbigt" och ihåligt försvarsspel.
Tur vi har Peters i kassen.
Ska vi få med oss någon pinne hem från roadtrippen nu så krävs det rejält mycket bättre spel på alla fronter, den saken är säker.
Tre riktigt tuffa bortamatcher och då duger det inte som det såg ut mot Väsby