Inlägg: 2098642
Svarskommentarer
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Rytter: ja ett tungt tapp, kanske flyger ned imorrn om han hinner få testresultatet, såg målkavalkaderna igår och Ssk hade lugna målfiranden, slog klubban mot varandra
Aj då Kaut är förkyld och inte med på träningen, osäker för imorgon, man ställer honom åt sidan och testar honom. Hoppas han inte lyckades utbyta några vätskor med Karla igår när han attackerade och firade Karlas mål igår.
Hedberg med på träningen idag iaf, men det är märkligt att han tränar och sedan vilar, frågan är vad det är för jobbigt han dras med.