Inlägg: 2099070
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9105}: Komiskt också att de gnäller på modereringen här inne, men såfort man nämner ”Modo” och ”SM-guld” i samma mening censureras det illa kvickt😆
+ 3
Men det är kul, man får inte ta åt sig helt enkelt. Låt dem käfta och låt oss fokusera på vårat så har vi vunnit ännu mer. Mådå har en historia åtminstone. Även om det inte gått bra de senaste åren, vunnit sm-guld och varit starka i slutspel. Det är inte jättemånga som kan säga det om sin klubb, fast vi kan!