Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
{5647}:

Extremt tveksam om det där ska vara högklubba, han är ju i närkamp med spelaren och ramlar och det är delen närmast handen som tar i ansiktet. Nu åker vi och skallar motsråndarnas klubbor.