Inlägg: 2100507
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
{5647}:
Ja heppo är nog inte körd även om det drar igång, vore kul att se hur mycket mer som finns att hämta där nu när han fått en bra omgivning. Känns som han har lite mer att ge och blir bättre och bättre.
Kaut är så dominant, han kommer lira matcher i nhl denna säsong. Hävdar att han är mer färdig som spelare än andra lån och t.ex Dahlén, även om Dahlén har en spetsigare offensiv.
Vad tror vi om Lindgren då? Har ju spelat upp sig och producerar poäng hos oss, tar ju inte en tröja i nhl, vill han lira ahl?
Ja heppo är nog inte körd även om det drar igång, vore kul att se hur mycket mer som finns att hämta där nu när han fått en bra omgivning. Känns som han har lite mer att ge och blir bättre och bättre.
Kaut är så dominant, han kommer lira matcher i nhl denna säsong. Hävdar att han är mer färdig som spelare än andra lån och t.ex Dahlén, även om Dahlén har en spetsigare offensiv.
Vad tror vi om Lindgren då? Har ju spelat upp sig och producerar poäng hos oss, tar ju inte en tröja i nhl, vill han lira ahl?
Kaut är såklart körd så bra som han är.