+ 1
Inlägg: 2100778
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Här kan det det vara läge att låna ut Max till div 1, plocka in Niederbach från FHC. Kanske locka med en plats bred Heponiemi och Kaut.
Ser gärna två nya så vi kan spela ihop något innan Kaut drar exv
Karlkvist - Hepo - Kaut
Ohlsson - X - X
Hedberg - Aagaard - Svenningsson
Sylwander - Jellvert - Hägg
Åhs/Olhaver/Max....
Här kan det det vara läge att låna ut Max till div 1, plocka in Niederbach från FHC. Kanske locka med en plats bred Heponiemi och Kaut.
Ser gärna två nya så vi kan spela ihop något innan Kaut drar exv
Karlkvist - Hepo - Kaut
Ohlsson - X - X
Hedberg - Aagaard - Svenningsson
Sylwander - Jellvert - Hägg
Åhs/Olhaver/Max....
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tror säkert att dessa spelare kan leverera, Men dom är beroende av att ha någon med sig som gör dom bättre. Vi har för många sådana spelare i truppen och för lite spelare som kan bära laget och göra sin kedja bättre.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Håller med dig vad gäller de där fyra. Vi måste dock få in en toppcenter som kan driva på.
+ 1
Sveningsson, Olsson, Åström och Jellvert är 4 spelare som bör kunna producera rätt hyggligt denna säsong sett till fjolårets prestationer men tyvärr händer det ganska lite bakom 1:a kedjan.