Tarasov: Nog anser jag att vi ska ha lite högre krav på en förstecenter än Niederbach. Är han verkligen redo att bära vår förstakedja, trots att han inte platsar i SHL?
Inlägg: 2100817
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tänker att man kan köra
Niederbach- Hepo - Kaut. Lånegänget i en kedja. Center som går in andra skall vara en vi vet att vi kan ha hela säsongen. Niederbach blir en billig lösning för att hålla igång första.
Tänker att man kan köra
Niederbach- Hepo - Kaut. Lånegänget i en kedja. Center som går in andra skall vara en vi vet att vi kan ha hela säsongen. Niederbach blir en billig lösning för att hålla igång första.