Inlägg: 2100890
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Kunde vi få ihop något i den här stilen skulle det se riktigt bra ut:
Heppo - Ny - Kaut
Svenningsson - Ny - Karlkvist
Åhström- Jellvert - Hedberg
Ohlsson - Sylwander - Aagaard
Extraspelare: Häggström
Kunde vi få ihop något i den här stilen skulle det se riktigt bra ut:
Heppo - Ny - Kaut
Svenningsson - Ny - Karlkvist
Åhström- Jellvert - Hedberg
Ohlsson - Sylwander - Aagaard
Extraspelare: Häggström
+ 3
Sen som du säger så går han rakt på kassen, lite mer transatlantiskt i sitt spelsätt men han är verkligen inte mycket för att jobba hemåt i vissa lägen vilket är ett krav som center kan jag tycka, så kanske man skulle sätta ut honom på en kant som JFK påtalade.
Jag hoppas verkligen att Modo hittar sin första center relativt snart för det behövs.