Bad_Brett: Japp. Det känns bra. Sedan kanske lite rockader krävs för att få rätt kemi, men någonting sådant där och vi får tillbaka våra fyra backar. Då vore det konstigt om vi inte lyfter rejält.
Inlägg: 2100896
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: I samband med värvningen av Karlkvist sa Widebro att det är värvningsstopp sålänge de inte finansieras via externa finansiärer.
En ersättare till Gagnon blir det, man knappast mer än så just nu.
Sen lär man ha höjd för att kunna ersätta iaf Hepo om han drar, med tanke på att han i princip ses som ordinarie.
En ersättare till Gagnon blir det, man knappast mer än så just nu.
Sen lär man ha höjd för att kunna ersätta iaf Hepo om han drar, med tanke på att han i princip ses som ordinarie.
+ 1